1. W pierwszej kolejności zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta , gdzie nasz konsultant po sprecyzowaniu potrzeb i wymagań, a następnie skieruje odpowiedniego naszego przedstawiciela.
2. Nasz pracownik przyjedzie do miejsca nowego biura, przywiezie ze sobą katalogi oraz próbniki , wykona pomiar pomieszczeń (lub zweryfikuje, jeżeli klient posiada rzuty biura), pomoże w rozmieszczeniu i doborze o odpowiedniego wyposażenia.
3. Gdy już poznamy potrzeby i będziemy znali rodzaj pomieszczeń oraz wymiar biura, nasz dział projektowy przystępuje do pracy i zaczyna wykonywać projekt zakończony wizualizacją 3D .
4. Dzięki wizualizacji 3D można dokładnie zobaczyć swoje pomieszczenia z umieszczonym, wybranym wcześniej wyposażeniem oraz określonej kolorystyce. Projekty wykonane są zawsze w skali , to znaczy, że pomieszczenia odwzorowane są co do centymetra i tak samo jest z wszelkim wyposażeniem. Dzięki temu dokładnie zobaczysz ile przestrzeni zostaje w danym pomieszczeniu, jaki wymiar mają przejścia, czy też ile przestrzeni mają pracownicy do pracy.
5. Oprócz wizualizacji 3D, wykonujemy również
rzut funkcji
, czyli rzut z góry posiadanych przestrzeni, dzięki czemu można łatwiej sprawdzić wszelkie wymiary i zobaczyć cały kształt biura.
6. Ostatnim etapem w przygotowaniu oferty jest wykonanie kosztorysu. Wycena najczęściej cały zakres wyposażenia ruchomego, a także np. wykładziny biurowej.
7. Możliwe modyfikacje projektu oraz kosztorysu. Jeżeli uznasz, że chciałbyś wymienić jakiś produkt to nie ma problemu - dokonamy aktualizacji projektu i kosztorysu, aż do całkowitego Twojego zadowolenia.
8. Ustalenie finalnych warunków -
podpisanie umowy
. Po wypełnieniu wszelkich formalności, uruchamiamy produkcję, a następnie
wykonujemy dostawę, wniesienie i montaż
.
Wyposażyliśmy już setki klientów - jeżeli chcesz sprawdzić kto skorzystał z naszych usług
tu kliknij
, lub sprawdź
referencje
od naszych klientów.