Wynajem krótkoterminowy mebli

Wypożyczalnia mebli biurowych - szybko, tanio i sprawnie. 


Wynajem mebli biurowych to coraz częściej wybierana przez naszych klientów forma.  Meble biurowe są niezbędnym elementem każdego biura, natomiast ich koszt w zależności od rodzaju wykonywanej działalności może być sporym obciążeniem dla budżetu firmy. Wynajem mebli biurowych jest świetna alternatywą dla zakupu wyposażenia, gdyż środki te można przeznaczyć na szybszy rozwój firmy. 

Obsługujemy klientów z całego kraju, a w szczególności z  Krakowa, Warszawy, Katowic, Rzeszowa, Wrocławia, Łodzi .  Nasza wypożyczalnia mebli biurowych posiada w swojej ofercie zarówno nowe, bardzo eleganckie wyposażenie do biura, jak również sporo renomowanych mebli poleasingowych w bardzo dobrej kondycji. Szczególnie meble poleasingowe cieszą się dużym zainteresowaniem, głównie ze względu na bardzo dobrą jakość produktów w totalnie niskich cenach. 


Wynajem mebli biurowych - zadowoleni klienci w całym kraju.

Posiadamy wielu zadowolonych klientów na terenie całego kraju. Z naszych usług korzystały zarówno niewielkie firmy z sektora MŚP jak również sporo firm o charakterze międzynarodowym. Nasza oferta jest w 100% kompleksowa, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczyć każdy rodzaj wyposażenia, który przywieziemy, wniesiemy i zmontujemy w twoim biurze, a po zakończonym czasie wynajmu wyposażeniem zdemontujemy i odbierzemy, dzięki czemu cały proces leży po naszej stronie a klient musi nam tylko otworzyć i zamknąć biuro. 

wynajem-mebli-biurowych1.jpg
wynajem-mebli-biurowych2.jpg

Informację dotyczące Wynajmu Mebli Biurowych.


  • Minimalny czas wynajmu wyposażenia w krótkim terminie to jeden dzień.  

  • Cena najmu mebli jest ustalana zawsze indywidualnie - zadzwoń lub napisz do nas a doradzimy i dobierzemy odpowiednie wyposażenie. 

  • Obszar działania cały krajMożemy wyposażyć Twoje biuro nawet w ciągu kilku dni.  

  • Okres wynajmu może zostać przez Ciebie wydłużony w każdym czasie 

  • W dowolnym momencie możesz również dobrać kolejne stanowiska lub inne wyposażenie. 


Jaki zakres wyposażenia obejmuje wynajem? 


Wynajem obejmuje: biurka dla pracowników , biurka gabinetowe, kontenery biurowe, szafy na dokumenty , szafy ubraniowe, regały biurowe , stoły konferencyjne, krzesła biurowe, fotele biurowe, krzesła konferencyjne , fotele gabinetowe, akcesoria biurowe, a także inny rodzaj wyposażenia ustalany indywidualnie. 

Dlaczego warto skorzystać z wynajmu mebli biurowych? 


  • Brak obciążania budżetu firmy poprzez jednorazowy duży koszt.

  • Możliwość przeznaczenia zaoszczędzonych kosztów na szybszy rozwój firmy.

  • Koszt wynajmu jest na ogół niższy niż wartość zakupu nowego wyposażenia.

  • W sytuacji rozwoju firmy istnieje możliwość szybkiej dostawy kolejnych stanowisk.

  • Koszt wynajmu jest całkowitym kosztem księgowym - brak amortyzacji.

  • w przypadku słabszej koniunktury bądź kondycji firmy można część lub całość wyposażenia zwrócić.

  • Firma nie ma problemu z niechcianymi meblami i ich magazynowaniem.

  • Gdy czekasz na zamówione meble ale dostawca ma duże opóźnienie a pracownicy muszą mieć stanowiska pracy. 
wynajem-mebli-biurowych3.jpg