Rolety i żaluzje
Aranżacja okna to istotny aspekt wystroju każdego wnętrza i nie inaczej jest w pomieszczeniach biurowych. Trzeba tutaj umiejętnie połączyć wymogi funkcjonalności i praktyczności, gdyż w przeciwieństwie do wnętrz mieszkalnych, w biurze zmiany wystroju dokonuje się znacznie rzadziej. Z tego względu wybrane wyposażenie musi odznaczać się dużą trwałością. Osłony okienne w biurze są po prostu niezbędne, szczególnie w słoneczne dni, kiedy to ograniczają ilość wpadającego do pomieszczeń światła, dzięki czemu osoby pracujące przy monitorach nie odczuwają dyskomfortu i nie są narażone na oślepienie. Ponadto dzięki osłonom w lecie jest w biurze chłodniej, zimą natomiast ograniczają ucieczkę ciepła z pomieszczenia. Najczęściej wybieranymi rozwiązaniami w zakresie aranżacji okien w biurze są rolety bądź żaluzje. Poza trwałością i wytrzymałością na intensywną eksploatację powinny one spełniać także inne wymagania. Najważniejszym z nich jest łatwość montażu oraz obsługi. Najbardziej pożądanym wariantem jest sterowanie automatyczne, które za pomocą jednego kliknięcia na pilocie umożliwia dostosowanie ułożenia rolet lub żaluzji do aktualnych potrzeb i tym samym stworzenie optymalnych warunków do pracy (np. półmroku potrzebnego do wyświetlenia prezentacji multimedialnej). Istotna jest także możliwość nieskomplikowanego czyszczenia i konserwacji. Zdając sobie sprawę ze zróżnicowania Państwa potrzeb, przygotowaliśmy rozbudowaną ofertę artykułów do wystroju okien w biurze, obejmujących nie tylko klasyczne żaluzje i nowoczesne rolety, ale także plisy, markizy, refleksole oraz wiele innych rozwiązań do zastosowania w każdym biurze. Pamiętamy bowiem także o tym, że to, jak prezentuje się okno, ma duży wpływ na odbiór pomieszczenia i tym samym wpływa to na wizerunek firmy, toteż staraliśmy się zaproponować produkty nie tylko praktyczne, ale także estetyczne i pasujące do mebli biurowych . Serdecznie zachęcamy Państwa do kontaktu z naszym działem handlowym – z przyjemnością doradzimy Państwu, jaki wariant będzie najlepiej dostosowany do Państwa potrzeb. Wskazując optymalny produkt, bierzemy pod uwagę wszystkie uwarunkowania panujące w biurze, jak na przykład orientację budynku i ekspozycję okien, kubaturę pomieszczeń oraz wielkość przeszklenia, a także formę własności (w wynajmowanym biurze zazwyczaj dużo lepiej sprawdzają się rolety i żaluzje montowane bezinwazyjnie). Kładziemy szczególny nacisk na Państwa zadowolenie, oferujemy zatem usługę kompleksową, obejmującą nie tylko bezpłatne konsultacje i doradztwo, ale też pomiar, montaż oraz serwis. Za wyborem naszych produktów przemawia ich wysoka jakość i tym samym długa żywotność – to zakup na lata, który przez długi czas będzie bezawaryjnie funkcjonował i doskonale się prezentował.