Darmowa Wizualizacja

1-6.jpg


DARMOWA WIZUALIZACJA I SPACEPLANNING WNĘTRZ BIUROWYCH I KOMERCYJNYCH.

 

Potrzebujesz zaprojektować biuro? Nie wiesz jak efektywnie wykorzystać przestrzeń swojego biura? Jak ergonomicznie umieścić stanowiska pracy? Nic prostszego.... skontaktuj się z nami a chętnie Ci w tym wszystkim pomożemy. Nasze wieloletnie doświadczenie przy projektowaniu, planowaniu i wyposażaniu biur, oraz setki realizacji zapewnia obsługę na najwyższym poziomie. Wszystkie projekty mają indywidualny charakter i są szyte na miarę. 

Wizualizacja biura najczęściej obejmuje takie pomieszczenia jak: recepcji , openspace, gabinet Prezesa/Dyrektora, sale konferencyjne, chillout room, pomieszczenie socjalne/kuchnia biurowa

Poniżej przedstawiamy proces realizacji projektu   oraz wyposażenia.

Proces realizacji projektu biura krok po kroku

1. W pierwszej kolejności zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta , gdzie nasz konsultant po sprecyzowaniu potrzeb i wymagań, a następnie skieruje odpowiedniego naszego przedstawiciela. 

2.  Nasz pracownik przyjedzie do miejsca nowego biura, przywiezie ze sobą katalogi oraz próbniki , wykona pomiar pomieszczeń (lub zweryfikuje, jeżeli klient posiada rzuty biura), pomoże w rozmieszczeniu i doborze o  odpowiedniego wyposażenia.  

3. Gdy już poznamy potrzeby i będziemy znali rodzaj pomieszczeń oraz wymiar biura, nasz dział projektowy przystępuje do pracy i zaczyna wykonywać projekt zakończony wizualizacją 3D .  

4. Dzięki wizualizacji 3D  można dokładnie zobaczyć  swoje pomieszczenia z umieszczonym, wybranym wcześniej wyposażeniem oraz określonej kolorystyce. Projekty wykonane są zawsze w skali , to znaczy, że pomieszczenia odwzorowane są co do centymetra i tak samo jest z wszelkim wyposażeniem. Dzięki temu dokładnie zobaczysz ile przestrzeni zostaje w danym pomieszczeniu, jaki wymiar mają przejścia, czy też ile przestrzeni mają pracownicy do pracy.  

5. Oprócz wizualizacji 3D, wykonujemy również rzut funkcji , czyli rzut z góry posiadanych przestrzeni, dzięki czemu można łatwiej sprawdzić wszelkie wymiary i zobaczyć cały kształt biura.  

wizualizacja2.jpg
wizualizacja2-2.jpg

6. Ostatnim etapem w przygotowaniu oferty jest wykonanie kosztorysu. Wycena najczęściej cały zakres wyposażenia ruchomego, a także np. wykładziny biurowej.  

7.  Możliwe modyfikacje projektu oraz kosztorysu. Jeżeli uznasz, że chciałbyś wymienić jakiś produkt to nie ma problemu - dokonamy aktualizacji projektu i kosztorysu, aż do całkowitego Twojego zadowolenia.  

8. Ustalenie finalnych warunków - podpisanie umowy . Po wypełnieniu wszelkich formalności, uruchamiamy produkcję, a następnie wykonujemy dostawę, wniesienie i montaż



Wyposażyliśmy już setki klientów - jeżeli chcesz sprawdzić kto skorzystał z naszych usług tu kliknij , lub sprawdź referencje od naszych klientów.