Wykup starych mebli biurowych we Wrocławiu

Skup Mebli Biurowych Wrocław -demontaż, odbiór i transport


Prowadzisz firmę i masz używanemeble biurowe we Wrocławiu? Jeżeli planujesz zrobić remont, zamykasz działalność biura lub zmianę wyposażenia, jesteśmy gotowi je odkupić. Zajmujemy się bowiem usługą skupu używanych mebli biurowych Wrocławna terenie całej Polski. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy- prześlij do nas zestawienie wraz ze zdjęciami na uzywane@meblicante.pl . Odkupimy od Ciebie tylko meble, które posiadasz. 

Sprzedaż używanych mebli biurowych Wrocław


Wraz z rozwojem naszej firmy podwyższamy standard wyposażenia naszego biura. Zazwyczaj dotychczas używane meble biurowe i sprzęt są gotowe do dalszego użytkowania, w związku z czym warto sprzedać je komuś innemu. Dlaczego? Ponieważ zyskamy fundusze ze sprzedaży na rozwój naszej firmy. Ponadto unikniemy ogromnych kosztów związanych ze składowaniem oraz utylizacji. Wiele nowych firm stawia dopiero pierwsze kroki na rynku, w związku z tym nie stać ich na zakup nowego sprzętu. Dlatego też jest to bardzo korzystne rozwiązanie dla obu stron.  

Jak odbywa się odkupienie używanych mebli biurowych we Wrocławiu?


Transport i demontaż mebli biurowych niejednokrotnie wiąże się z dużym nakładem czasowym. Dlatego warto postawić na firmę, która weźmie na siebie organizację całego przedsięwzięcia związanego z odświeżeniem swojego miejsca pracy. Posiadamy ogromne doświadczenie w renowacjach, dlatego też bez problemu poradzimy sobie z demontażem m.in. lad recepcyjnych, stołów konferencyjnych, a także rozbudowanych biurek i krzeseł. Pomożemy również zutylizować meble, które nie nadają się do użytku. Zapewnimy także wsparcie przy sprzedaży sprzętu w dobrym stanie technicznym, m.in. skanerów, drukarek, faksów itd. Sprzedaż mebli, oprócz odzyskania części wartości, ma również inny pozytywny aspekt. Zmniejszymy bowiem ilość odpadów, co w dzisiejszych czasach staje się coraz większym problemem. 

 


W ramach usługi skupu mebli biurowych zapewniamy: 

  • Profesjonalna usługa w zakresie demontażu mebli.

  • Odbiór wyposażenia biurowego na terenie całego kraju


  • Wykup mebli, które nadają się do dalszego użytkowania. Pomoc w utylizacji tych, które nie spełniają odpowiednich standardów pracy (przekaz protokołu). 

  • Odbiór towaru o każdej porze dostosowanej do regulaminu biurowca.. 

  • Płatność przelewem na podstawie faktury VAT. 


Korzyści ze sprzedaży używanych mebli biurowych w warszawie-WILANÓW - co zyskasz:

  • Unikniesz ogromnych kosztów utylizacji i formalności z tym związanych. 


  • Ominą Cię koszty i wszelkie niedogodności związane z utylizacją sprzętu

  • Unikniesz kosztów związanych ze składowaniem i transportem mebli niezdatnych do użytku. 

  • Będziesz proekologiczny - zero waste.  

  • Zapewniamy obsługę od A do Z! 
demontaz-mebli-biurowych.jpg


Jak sprzedać używane meble biurowe w warszawie-WILANÓW?


  • Prosimy o kontakt tel. +48 570 570 564   lub mailowy na uzywane@meblicante.pl

  • Przygotujemy wycenę na podstawie  przesłanych zdjęć i specyfikacji ilościowej, a póxniej wizji lokalnej. 

  • Po akceptacji ceny ustalamy harmonogram prac demontażu, transportu i ewentualnej utylizacji. 

  • Wystawiasz fakturę i zapominasz o problemie :). 




Jeżeli masz w posiadaniu dobrej jakości meble biurowe we Wrocławiu , rozważ ich sprzedaż. Skontaktuj się z naszą firmą – pomożemy we wszystkich formalnościach i organizacji. Czekamy na Ciebie!  .